Jak na zdravé a dlouhodobé hubnutí

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Zatím žádné hodnocení)
Loading...Loading...
Dlouhodobé a zdravé hubnutí

Dlouhodobé a zdravé hubnutí znamená komplexní změnu Vašeho životního stylu od stravování, po pitný režim a sportovní aktivity.

Pokud jste rozhodnutí, že už máte dost jojo efektu, který většinou přichází po rychlé a drastické dietě, jste na správném místě. Nebude to jednoduché, chce to pevnou vůli a ze začátku obzvlášť, ale výsledky se dostaví a Vy se pak budete cítit báječně.

Pro většinu lidí je celkem jednoduché zhubnout za krátkou dobu. Chce to pevnou vůli, najít si drastickou dietu a začít denně cvičit. Dopadne to samozřejmě úspěchem, ručička na váze půjde dolů, ale pro tělo to je obrovský zásah do organismu, a jakmile začnete jíst zase normálně a cvičení už bude jen párkrát do týdne, nastává jojo efekt. Vaše kila půjdou rapidně nahoru a navíc si sebou vezmou ještě pár kamarádů. A právě tohle je důvod, proč místo neefektivních a hlavně nezdravých diet je lepší dlouhodobá a zdravější verze.

Změna životního stylu je nezbytná

Bohužel, je to tak. Pokud chcete mít zdravé a krásné tělo, musíte změnit životní styl. Důležité je mít zdravý a vyvážený jídelníček s kombinací se sportovními aktivitami. Ano, výsledky se nedostaví tak rychle jako u krátkodobých diet, ale věřte, že se jich zaručeně dočkáte. Přece je jasné, že kila, která jste nabíraly několik let, nemůžete shodit během měsíce.

Chci začít hubnout

Ideální stravovací plán

Odborníci se shodli, že základem úspěchu při hubnutí je správné stravování, proto se na něj primárně zaměřte. Samozřejmě žádný univerzální jídelníček neexistuje. Snažit byste se měli o vyváženou a pestrou stravu, která by měla být rozdělená do pěti porcí za den. Tím zamezíte pocitu hladu, snížíte množství konzumovaného jídla a omezíte chutě na sladké. Bílé pečivo nahraďte celozrnným a snažte se do jídelníčku zařadit i dostatek zeleniny. Dále nesmíte zapomínat na pitný režim. Ideálně byste měli vypít dva až tři litry neperlivé vody nebo neslazených čajů za den.

Snídaně

Snídaně tvoří 25% denního příjmu energie. Z toho důvodu je nejdůležitějším jídlem dne. Dokáže nastartovat metabolismus a dodává tělu potřebnou energii. Správně by měla obsahovat bílkoviny, sacharidy a ovoce nebo zeleninu.

Dopolední svačina

Ta tvoří 10% denního příjmu energie. Neměla by úplně zasytit. Spíš slouží k tomu, aby tělo mezi snídaní a obědem nehladovělo. Ideálně se skládá z bílkovin a zeleniny, výjimečně z ovoce.

Oběd

Oběd tvoří 30% denního příjmu energie. Obsahovat by měl bílkoviny, sacharidy a čerstvou zeleninu, kterou se nejčastěji nahrazují přílohy.

Odpolední svačina

Odpolední svačina bývá zhruba stejná jako dopolední. Skládat by se měla z bílkovin a zeleniny. U dopolední ovoce můžete občas konzumovat, ale u odpolední se mu spíše vyhýbejte. Naopak vyzkoušejte třeba jogurty, zakysané nápoje nebo cottage.

Chci začít hubnout

Večeře

Poslední jídlo dne pokrývá 25% denního příjmu. Jelikož je to jídlo, které konzumujeme večer, nejvhodnější je něco lehkého. Například libové maso s lehkým salátem je výborný nápad, jak zakončit den.

Samozřejmě stravování, i když je klíčové, není jedinou věcí, které je potřeba změnit. Velmi důležitý je i pohyb, který hubnutí zefektivní. Najděte si aktivitu, která Vás bude bavit, jinak u ní nevydržíte. Na výběr máte nespočet druhů cvičení, od fitness center po běhání či procházku po venku. Nic se ale nemá přehánět. Pokud jste na cvičení nebyli zvyklý, začínejte zlehka.

 
 
 
Zpět na všechny články

Napsat komentář


*

Dejte nám Like :)

Začněte hubnout!

Vyplníte online formulář

Začněte vyplněním dvou políček online formuláře.

Zavoláme Vám a domluvíme se

Domluvíte si schůzku a termín na nejbližší pobočce.

Dostavíte se na pobočku

Individuální diagnostika a konzultace s naším výživovým poradcem.

Názory klientů

Dáša Stummerová

clientKolegyně v práci hezky zhubla, a když jsem dostala odvahu se jí zeptat, jak je to možné, přivedla mne její odpověď do NATURHOUSE v Liberci. Byla jsem nervózní, ale pan dietolog byl milý a pozitivní a pomohl mi vše překonat.

 
Podívejte se na naše video a zjistěte, jak konzultace v NATURHOUSE probíhá.
 
Objednejte se na konzultaci

Objednete se na konzultaci pomocí jednoduchého formuláře, který naleznete na stránkách. Začněte hubnout ještě dnes.

 
3 základní principy hubnutí
 
Naše metoda

Pořád nechcete uvěřit, že s námi můžete zhubnout až 8 kilo za měsíc? Přijďte se přesvědčit na jednu z 69ti poboček v celé ČR. Na základě analýzy těla vytvoříme individuální jídelníček, díky kterému začnete od prvního dne hubnout a nebudete mít hlad.

Zjistit více
Jak to funguje?

Kolik zhubnu a za jak dlouho? Kolik stojí konzultace v pobočce NATURHOUSE? Jakým způsobem hubnutí funguje? Je možné jíst zdravě a přitom chutně? Jak zjistím své BMI a co to vůbec znamená? To vše a mnohem víc Vám zodpovíme v sekci Jak to funguje?

Zjistit více
Vaše příběhy

Máme několik důkazů, že hubnutí s NATURHOUSE funguje. Přečtěte si příběhy lidí, kterým odborníci dokázali pomoct. Ať už zhubli 10 nebo 50 kilogramů, jedno je spojuje. Cítí se skvěle a fit, mají více energie a jsou zkrátka šťastní, že to dokázali.

Příběhy klientů