Dietní jídla pro děti

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Zatím žádné hodnocení)
Loading...Loading...

Je velký rozdíl mezi jídelníčkem kojence, batolete, předškolního, školního nebo dospívajícího dítěte.

Každý věk i pohlaví má své specifické požadavky, ať už se jedná o energetický nebo nutriční příjem, jako jsou sacharidy, bílkoviny, tuky, vitamíny a minerální látky. Dále se také liší podle fyzického a psychického stavu každého dítěte. Záleží, jestli dítě sportuje nebo se připravuje do školy.

Nejdůležitější pro všechny děti je v první řadě zdravý, pestrý a vyvážený jídelníček. To samozřejmě neznamená jen pět jídel denně, ale také dostatečný pitný režim a také pohyb alespoň jednu hodinu denně. Pak se už nemusíte bát, že Vaše dítě bude přibývat na váze rychleji než by mělo, ale také se Vám nebude ztrácet před očima.

Chci poradit s jídlem

Na co se zaměřit

Je vhodné začít výměnou světlého pečiva za pečivo cereální. Dále je potřeba zvýšit příjem zeleniny na tři porce za den a ovoce na dvě porce za den. Jako přílohy k jídlům podávejte rýži, brambory, celozrnné těstoviny, kuskus nebo bulgur. Vše záleží na Vaší fantazii a na ochotě rodiny zkoušet nové věci. Dále nezapomínejte na zakysané mléčné výrobky. Zaměřte se na polotučné, na smetanové a nízkotučné výrobky zapomeňte. Tučné maso nahraďte za libové a dvakrát týdně podávejte rybu. Co se týče vajíček, nemusíte se bát dětem podávat dvě maximálně čtyři vejce denně. Pamatujte ale na to, že v kombinaci se smaženým nebo uzeninami nejsou zrovna moc zdravá. Jednou týdně se snažte připravovat luštěniny a k přípravě pokrmů používejte kvalitní rostlinné oleje a tuky.

Na co si dát pozor

Velký pozor si dejte na jednoduché cukry. To znamená, že z celkového příjmu sacharidů za den sladkosti omezte na 10%. Bílý cukr můžeme vyměnit za třtinový hnědý cukr nebo nejlépe ho úplně nahradit medem. Vyvarujte se také sladkým a perlivým nápojům, které můžete nahradit 100% ovocnými džusy nebo neslazeným čajem. Dále se vyhýbejte polotovarům, konzervantům, syntetickým sladidlům a glutamátům. Co se týče kořenění jídel, snažte se sůl snížit na minimum (v pokrmech ji můžete nahradit čerstvými bylinkami). Největším tabu jsou také uzeniny, které děti opravdu nepotřebují.

 
 
 
Zpět na všechny články

Napsat komentář


*

Dejte nám Like :)

Začněte hubnout!

Vyplníte online formulář

Začněte vyplněním dvou políček online formuláře.

Zavoláme Vám a domluvíme se

Domluvíte si schůzku a termín na nejbližší pobočce.

Dostavíte se na pobočku

Individuální diagnostika a konzultace s naším výživovým poradcem.

Názory klientů

Dáša Stummerová

clientKolegyně v práci hezky zhubla, a když jsem dostala odvahu se jí zeptat, jak je to možné, přivedla mne její odpověď do NATURHOUSE v Liberci. Byla jsem nervózní, ale pan dietolog byl milý a pozitivní a pomohl mi vše překonat.

 
Podívejte se na naše video a zjistěte, jak konzultace v NATURHOUSE probíhá.
 
Objednejte se na konzultaci

Objednete se na konzultaci pomocí jednoduchého formuláře, který naleznete na stránkách. Začněte hubnout ještě dnes.

 
3 základní principy hubnutí
 
Naše metoda

Pořád nechcete uvěřit, že s námi můžete zhubnout až 8 kilo za měsíc? Přijďte se přesvědčit na jednu z 69ti poboček v celé ČR. Na základě analýzy těla vytvoříme individuální jídelníček, díky kterému začnete od prvního dne hubnout a nebudete mít hlad.

Zjistit více
Jak to funguje?

Kolik zhubnu a za jak dlouho? Kolik stojí konzultace v pobočce NATURHOUSE? Jakým způsobem hubnutí funguje? Je možné jíst zdravě a přitom chutně? Jak zjistím své BMI a co to vůbec znamená? To vše a mnohem víc Vám zodpovíme v sekci Jak to funguje?

Zjistit více
Vaše příběhy

Máme několik důkazů, že hubnutí s NATURHOUSE funguje. Přečtěte si příběhy lidí, kterým odborníci dokázali pomoct. Ať už zhubli 10 nebo 50 kilogramů, jedno je spojuje. Cítí se skvěle a fit, mají více energie a jsou zkrátka šťastní, že to dokázali.

Příběhy klientů